Aku menulis bukan kerna nama,bukan kerna wang dan upah,
Kerna kasih sayang pada sesama insan,
Dan menyatakan kasih sayangNya...
Peringatan Untuk Diri
Hadith yg diriwayatkn oleh Ibnu Majah, "sesiapa yg mempelajari sesuatu ilmu krn hendak menandingi ulama dan bermegah kpd org yg bodoh, hendaklah ia menyediakan tempatnya di dlm neraka"

21 Aug 2012

Gambar Ngeri Mangsa Mercun(18SG)

http://msn83235502.blogspot.com


 Sumber : abuuwais507.blogspot.com
 Sumber : Ogrish.com
 Sumber :gempak.org


szakif.blogspot.com



Sumber : bsntakaful.blogspot.com

 kejadian ini berlaku di sebuah rumah di kawasan Sg. Baong Miri. Mangsa yang berasal dari Indonesia(mengikut sumber) telah mati di tempat kejadian serta merta. 

Kejadian ini berpunca apabila mangsa menyedari bahawa Batang paip yang berisi mercun yang beliau bakar tidak meletup dan mangsa terus melihat ke arah hadapan corong paip tersebut dan hasilnya mercun tersebut meletup serta menyebabkan mangsa jadi seperti gambar berikut.


Paip yang digunakan...
..
Pembantu Perubatan sedang memeriksa mangsa...

Percikan darah melebihi 3 meter dari mangsa...

Berani mencuba!!!
Kepala mangsa pecah sehingga menyebabkan otaknya terkeluar...

Jangan biarkan ini berlaku...

Awas...



Pegawai Polis Membuat Penyiasatan...

Untuk adik-adik kat luar sana kalau rasa korang terer sangat nak jadi macam mangsa-mangsa diatas,silalah main mercun.Tak cukup yang dibeli buat sendiri tambah power sikit.. dah hebat sangat kan.. 
Teringat satu iklan TV,kalau dah jadi macam ni,barulah insaftu datang .. 



Cari N3 lama-lama disini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...